Miksi Penguins?
- NHL:n paras materiaali, joka ei ole menestynyt niin hyvin kuin voisi odottaa.Minkä tyyppinen "dynastia"?
- 6v sopimus; Ensimmäisellä kaudella koko budjetin voimin höyryjunan lailla kohti mestaruutta. Kesällä siivotaan vanhukset sekä ylipalkatut pois ja aloitetaan jälleenrakennus. Toisella kaudella tarkoitus on yltää pudotuspeleihin, mutten pety jos jäämme ulkopuolella. Kolmannella kaudella on tarkoitus edetä pudotuspeleissä vähintään toiselle kierrokselle. Tämän jälkeen kolmen vuoden "totaalinen dominointi", eli kolme Stanley Cupia putkeen.Millainen kokoonpano?
- Ensimmäisellä kaudella paras mahdollinen, siitä eteenpäin karkeasti sanottuna omat juniorit yhdistettynä tähtipelaajiin.Edit. Muokkasin tavoitteita
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti